Summa sidvisningar

måndag 29 oktober 2012

Arbetande Qvinna!

Vet inte varför jag ställde larmet på mobilen idag, trodde väl att jag skulle få sova till typ 6.
Men i natt har vi sovit riktigt bra allihop.

Idag va det dax för mig att vinka.pussa,vinka och krama om mina små och stora här hemma för att bege mig till jobbet. Ombytta roller!
Men jag känner att jag inte är färdig än med "mamma-lvet". Jag saknar dom och längtar hem. Han är liten än och det känns. Men för att dryga ut dagar så blir detta jättebra!
På onsdag ska jag jobba igen och hela nästa helg.

När jag kom hem hade dom bakat bröd här hemma. Mysigt att komma hem till det och två glada barn och en glad man .

Blev en stund runt matbordet innan vi fixade tårtan inför mrgondagens "FEST" .
 Isolde och jag begav oss till gymmet sen. Ett lätt pass fick vi till. Hon är behändig även om jag föredrar träning utan barn för allas skull.

Såååå trötta barn som sov kl 18.30.
Johan sover nu oxå inför nattpasset.

Nu har jag fått egen tid med storebrorsan här....Kvällmat vid soffan med tända ljus och en mysig pratstund Om en månad fyller han 18 år!!!! Galet......

Dax att fixa lite kläder inför morgondagens "fest" som vi ska ha. 6 barn och 6 mammor ska träffas och ha lite Halloween-kalas fest! Ska bli kul!!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar