Summa sidvisningar

lördag 20 oktober 2012

Kvällsmyset är igång...

Just nu vid vårt köksbord. Inte sååå mysigt!
Isolde och jag dricker julmust. Är nåt visst med det där första glaset!!

Vart tog dagen vägen. Jag skulle hinna med mitt "älgstekar" jobb idag men hann med älgbiffar, snälla Mickan gav mig lite tips med älg-stackar!
Kan inte låta bli att tänka på den, där i skogen innan skottet....fyyyyy. Jag vet.....jag vet....alla djur har fått dö för att mätta min mage...men ändå!

Vi har varit oh provkört bilar idag....och shoppat lite. Isolde har köpt jul-stassen men inne på SIBA kunde hon inte hålla sig så kjolen åkte på.

Vi kom hem vid 16 tiden så Johans träning uteblev,jag tränade i morse. Smart att göra det då för inget kan komma ivägen vid 9 tiden.

Nu väntar vi på att nya Tv:n ska komma upp och Isolde och jag tog oss en mörk mysig kvällspromenad nu oh hyrde film.

Godis i skålen och lite kvällsmys!

I morgon ska jag jobba, en heldag!!!

Blir bra det...
Vi tog oss en liten fikapaus idag.......kan man behöva !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar