Summa sidvisningar

onsdag 10 oktober 2012

Idag va det dax att lämna över....

Idag va det jag som klev och klev i kläderna och fick "poppa" till mig lite. Kl.8.00 började jag jobba....på den nya fina skolan vi har! Hur fin som helst,har inte mycket att klaga på alls. Maten hur god som helst oxå.  Toppbetyg!!!
Johan tog över ansvaret här hemma, hade så klart gåt jättebra. Skulle aldrig tro annat! Men vi va väl rörande överens om att vår fördelning på föräldraledigheten är bra.....:o))
Riktigt roligt att jobba lite.

Hemma vid två och då va kaffet på och hemmet i sin ordning....haha!

Vi tog oss ut en stund, blir gärna skogen då Isolde älskar att gå och plocka och kika på allt.
Isidor somnade lite och det va skönt med lite luft.

Onsdag betyder gympa för Isolde, så det blev det så klart. idag va Johan och Isidor hemma. Vi brukar annars göra detta båda. Tycker att det är mysigt då det än så länge är den enda aktvitet hon har och är vi lediga är det en mysig grej!

När vi kom hem va storebror hemma och vi förhörde honom om dagens jakt...ingen älg skjuten!!!!
I morgon ska han jaga på skolan.....måste vara nåt visst med jakt, även om jag inte förstår så mycket av det!!!!

Nu har han övningskört med Johan till skolan , jag gillar inte att köra i mörker så jag lämnade över det.
Nu är Johan på vg hem!

Jag har blivit sittandes vid "Halv åtta hos mig"...gillar det!
Lisa och jag pratade om att starta det hos varann...kanske vi kan få till. Den kvinnan är gaaaaanska "uppbokad" så vi får se!

Idag hann vi inte med nån träning, eller det prioriterades inte idag.
Så kan det vara i bland...
Igår köpte vi oss äntligen TRX....vilken grej!!!

Testade efter att jag varit på gymmet igår.
Nu finns allt jag behöver...Tabata app, hantlar,TRX, spinningcykel och egen kropp.
Hemmaträning!!!!!

Upp och ner med motivationen i gymmet...just nu liiiiite ner. Är inte så delaktig på några pass på gymmet alls....mer än mitt egna på torsdagar. Har nog "bränt ut " mig genom åren då jag varit en riktigt passmänniska. Lockar mig ingenting !
Förr va alla mina vänner oxå passmännsikor....nu är vi inte ens på samma gym....tyvärr!, kan sakna det jättemycket!

Kör min Tabata app och tycker det är kul som 17!









 
Så vackert det är just nu!!!!



2 kommentarer:

  1. wow vilken underbar bild på slottet!! de andra oxå me speciellt den!! trevlig helg. kram

    SvaraRadera