Summa sidvisningar

söndag 7 oktober 2012

Bildernas egna språk...

Tog med mig kameran och gav oss ut för att få lite frisk luft och för att handla.

Större delen av dagen har vi annars förberett kalaset i eftermiddag. Eller "vi", jag är det väl egentligen. Isolde  vill mest äta smet och stöka ner. Det dras fram målarfärger,pärlor,dockor,vagnar,kläder...jag springer som en "piga " efter och plockar. Tor jag blir toktig!!! Nu får hon sitta framför Nils Karlsson pyssling till 14.30.....så kanske det i alla fall går komma in hos oss.
Älskar kalas och fixa och baka!

Söndag och en ny veck framför oss. Hos oss betyder det 2 lediga föräldrar, vi är föräldralediga ihop var 5e vecka  tror jag det blir. Detta är fantastiskt bra.....trevligt och roligt!
Vi ska på fredag åka till Stockholm.
Annars är vecka fylld med Tjej-kväll i morgon,friss-besök, barntimmar, tandläkartider, bil-service och träning!!!

Solen skiner och en sån där riktigt "Facebook lycka" infinner sig dessa dagar då allt flyter på bra och Isidor sovit ganska bra!!

Nu ska vi tvätta av fröken lite runt munnen och koka kaffe i väntan på KALAS!!!!

Brorsorna är på ingång och paket väntar.....






Bilder kan tala ett eget språk, man kan säga det mesta med en bild. Vackra färger och levande bilder . Förutom min mascara är min kamera det mest välanvända hos mig!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar