Summa sidvisningar

måndag 22 oktober 2012

Mitt i kaffet!

Idag när vi gick till Öppna Förksolan i Kyrkan slog det mig vilken tid detta är. Föräldraledighet är inte enbart myspys och kafferep. nä då...men det är en tid i livet då jag inte känner så mycket vardagsstress. Jag ser många andr där stora problem finns för att få vardagspusslet att hålla ihop. Jag vet också hur det sen kommer bli. Men just nu är det ganska skönt!
Vi gick hand i hand Isolde och jag till Kyrkan,hon pratar om löven,om tomten,om bilar,om katter ja allt mellan himmel och jord.
Hon är min "Glädje" så här i vardagen!

Idag va vi en hel "drös" av mammor och barn. Superkul...Isolde hittade en ny kompis. En söt liten Alexander vars mamma ska föda barn typ...nu...snart i dagarna.

Den enda stress vi har på vevka är väl i så fall idag. Vi va hemma 12. Laga mat och kl 13.30 ska vi återigen till samma ställe men då är det Kyrkans barntimmar!!!!
Svenska kyrkan är makalösa med sina Barngrupper,otroligt!!!!

Isidor sov och jag har nu gått 1 timma. Varit på vår Second Hand och letar pinnstol. Fanns ingen.
Nu får jag lite kaffe innan jag ska hämta Isolde igen. Det har blivit några rundor idag.

2 kommentarer:

  1. Nyfiken som man är å lite uppmärksam... Ä du ljushårig igen.... Ha en bra dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä du jag är mörk. Hittade en gammal bild bara!!!

      Radera