Summa sidvisningar

söndag 7 oktober 2012

"Kalasigt" och gott!

Då har vi kalasat för L!!!
Tänk att jag nu har 3 tonåringar.
Han fyllde förra veckan dock....

Blev lyckat och en nöjd son, på önskelistan stod pengar och så fick det bli men en tröja hittade jag som han blev nöjd med! Lite pengar och en hel dag på Arena badet vid valfritt tillfälle!

Nu är det uppdiskat och undenplockat. Hade mamma som hjälp.
Jag har så kloka männsikor runt mig. Idag har jag pratat med en klok en...TACK!

Nu väntar jag på Johan.
Småttingarna sover. SOLSIDAN i kväll, som jag väntat!
Hoppas man inte bli besviken bara .

Lite ljus runt om i vårt hus  och "hönökaka" pizza i kväll!!!
Inte nån vidare bra mat-helg....som ni ser nedan har det varit "tufft". Eller förbannat dålig karaktär!!! Det är mer sanning....Nya tag ,ny vecka......!!!
Behöver jag säga att det varit SVÅRT att INTE äta idag....några extra pass under kommande vecka vill jag loooova!!!





Paket och kuvert!

Av alla bilder jag tagit under åren är detta den bild jag kommer bevara i mitt inre så länge jag finns. Det kallas ÖGONBLICK. Titta hennes ögon....


Min vackra kloka faster!!!

Världens bästa MAMMOR!!!!


5 kommentarer:

  1. Liten fråga... har din faster möjligtvis skrivit en bok eller så? Känner igen henne och kom på att jag lyssnat på föreläsning med någon som hette Lennér och hade skrivit en bok om Kärlek.. Kan det vara hon?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stämmer att min ena faster är psykolog , författare och föreläsare, det är Barbro. Men på bilden är Inger, kurator.....Så det stämmer till viss del! Kram

      Radera
  2. Vilket kort på Isolde och L. Fick tårar i ögonen. Såg L. på stan för några dagar sedan, snygger pojk du har. ♥ Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Malin! Ja, bilden är fantastiskt fin, även jag fick torka mig. Han är en fin kille, en underbar grabb med stort hjärta!!! KRAM

      Radera
  3. förstår att du bevarar den bilden!! oerhört fin bild, kärlek <3

    SvaraRadera