Summa sidvisningar

torsdag 11 oktober 2012

Spänning och "pirr"!

I morgon bitti tidigt sätter vi oss i bilen och åker till Stockholm. Ska bli så roligt. Isolde är spänd och förväntansfull till tusen.
Vi va ju där i somras då jag va på casting inför Project Runway , så det känns ganska nyss! Gillar Stockholm!

Nu  har vi laddat  surfplatta och ska packa ner både kex och smörgåsar för många timmar i bil.
I morgon går vi nog på stan och på lördag blir det mässan.
Äta,fika,shoppa och mysa blir helgens "göra"!!!

Isidor verkade nöjd och trött efter babysången, själv fick jag träffa Lisa bara det lyfte min dag!

Hela eftermiddagen har jag suttit med musik, som sen ändå inte blev 100% bra! Musik till pass måste stämma på "pricken", där är jag så noga så det blir nästan dumt. Så nu får den göras om, en låt va för lång helt enkelt....
Annars blev passet bra !

Nu är Johan iväg och tränar lite. Hoppas det går bra han har vilat en hel vecka nu efter hans rygg-problem/skada!
Att åka iväg med 2 små barn kräver planering...tror allt är med.
Vi hoppas på det i alla fall.

Mat-Tv kvällen lång.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar