Summa sidvisningar

tisdag 30 oktober 2012

Laddar inför fest!!!

Nu sover Isidor så där skönt i vagnen här ute med åkpåsen vid näsan och napp i munnen.

Precis hemkommen från en mysig lunch med sonen och vi har även letat skor till honom. "Storfot" får gå i slitna skor tills jag kommer utanför 50 skyltarna igen.

Idag startade vi upp dagen 04.45!!!!
Jag kvittrade som en kanariefågel och såg ut som skönheten själv .....hoppade i mina klädera !'
Naje, kanske inte riktigt då men....hann göra en tacopaj,tvätta och fixa oss innan kl va 06.00.
Ganska bra jobbat!
kl 7.30 hade jag tränat klart!!!!

Effektiva timmar!!!

Nu ska vi snart hämta Isolde och sen vidare på Halloweenfest.
Sen är det bara raka vägen hem för i kväll kommer Johans föräldrar och hans syrra med familj.

Blir en bra dag !

Dagens stora fråga är...
Vart finns såna där engångs kaffe-filter att köpa???
Minns min mamma hade en sån...som såg skitig och tråkig ut men varför finns inte såna längre.


Nog om det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar