Summa sidvisningar

torsdag 11 oktober 2012

Godmorgon!

GOD MORGON kräver god sömn.....och det kanske inte är det vi är bäst på i världen.
Vi klev upp här vid 5.30...lilleman och jag!
Hann massor...tvätta och vika tvätt.

Tog en skön promenad. Solen gör oss alla gott......Tror det är livsviktigt att få detta solljus i så hög dos som möjligt!

Nu dricker vi dagens andra kopp kaffe och Johan ska idag med till Babysången.

Eftermiddagen kommer ägnas åt musik och packning inför morgondagen .

Ska försöka få lite ny musik till kvällens pass .

Ha en fin dag!!!!

Hittat ett nytt redigeringsprogram för bilder.....jag använder två olika idag och ett av dom är så klart Photoshop. Det är ju svårslaget på alla sätt, problemet är att det är SVÅRT. Jättesvårt och jag tror aldrig man blir fullärd.....tar mycket tid oxå.
Nu har jag provat ett annat, något enklare än PS.
Smakprov då jag bara testade lite igår.....


Suddiga då visar dom för stora här....men roliga saker att "leka med" om man vill göra lite collage mm. Dock gillar jag mest vanliga bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar