Summa sidvisningar

torsdag 25 oktober 2012

Sång, gröt och vikt!

Yehhhh, vikten går stadigt neråt på mamman...nu närmar jag mig 8 kg!!!
Känns motiverande....

Startar dagarna med havregrynsgröt nu mer och märker att jag står mig länge på det. Har frätit mig på det men nu går det bra igen!

Isidor sover ute i vagnen och jag har fixat lite med tavlorna jag gjort och beställt. Dom kom igår.
Isiolde fick upp sin nu i sitt rum. Älskar budskap,dikter och sånger på tavlor och på väggar!

Vi ska snart sjunga med Lisa. Men först ska vi se om Isidor gått UPP i vikt. Vi har lite olika bekymmer jag och min son.
En kämpar upp och en ner!!!

Nu håller jag mina tummar hårt att mina leder snart ska bli bra. Idag har jag så ont i vänsterfoten att jag ryser......får gå i ullstrumpor och måste köpa fårskinnstofflor.
Min reumatism som varit så bra i såååååå många år!!!!

Jag ska köra pass i kväll och fårskinnstofflor funkar inte då!!!!

Men ingen feber som jag brukar få när jag har mina "onda" perioder....så det är nog inte så farligt!!!!

Madelene har förlovat sig hör jag nu.....Tur att Lyckan kan le lite åt kungafamiljen!!!
Så roligt...Grattis till henne!!!!
Med en Isolde bakom texten blir det mer personligt!!!!!

2 kommentarer:

  1. jättefin tavla!! sån skulle ja oxå vilja ha...redigerar du i nåt speciellt program eller är de via "fotoföretaget"? kram

    SvaraRadera
  2. Det är i olika program...men PS använder jag en del. Vill du så kan du skicka mig en bild och jag kan försöka hjälpa dig!

    SvaraRadera