Summa sidvisningar

tisdag 23 oktober 2012

I väntan på...

min man som tränar så Bloggar jag lite och läser lite Bloggar!

Har 4 Bloggar jag läser dagligen. En Blogg ska ha BILDER, vara rolig,, enkel och inspirerande..och intressant!

Efter vår mys-fika på stan och en tur till Lindex och några hundringar fattigare besökte vi vårt Bibliotek. Stor skam att jag inte besöker detta ställe oftare! Suveränt!!!
Isolde kom ut med 4 böcker.

Idag hade jag bokat upp mig på en träningskompis...jag och Åsa fick äntlgen till ett pass. Vi har försökt många gånger men vi båda ha småttingar och det är ett "roddande" men idag gick det. Hon är en "gammal gymmare" med intresse vilket gör det hela roligt!
Vi körde ett lätt pass idag och ska försöka få till nåt snart ige!

Nu är Johan iväg. Idag blev en "puss....möta i dörren" dag!
Han tränar också ihop med en kompis idag och dom passen brukar ta lite längre tid...:o)

Själv har jag lagat vår mat tills morgondagen. Perfekt för mig som AVSKYR att laga mat enbart till mig!!!

2 dagar med striktare mat och mer träning.....går bra!
Vet inte vad hon gjort med sin tröja riktigt ser jag.....haha!


Lekrum på Biblan,bra grej!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar