Summa sidvisningar

lördag 6 oktober 2012

En sån dag!!!


Startade upp mprgonen med cucakes frosting upp till öronen....
Åkte till gymet för lite "koll"....Isolde ville gå till leksaksaffären och köpte sig en HÅV!

Sen hem och fixa lite och sen iväg till morfar med Isidor. Fy, som han grät...han tittade på mig som om jag skulle lämna honom för alltid.

Isolde och jag hade en jättebra eftermiddag. Ett gym fyllt av tjejer, mössor,smink,locktänger,smycken, hudvård ,doftljus,kläder och fotografer...och en och annan fjärlig och tiger.
Blev grymt bra detta!
Gick ju galant Anita!!!!

Jag satte mig i frisörstolen och fick mitt hår lockat med en tång...syk...vet inte vad det heter men jag ska ha en i alla fall!!!!
Isolde fick en fläta och blev målad till fjäril och toppade det hela med 4 chokladbollar!!!!!!

Allt gick enligt planen...och detta hoppas jag vi kan göra om!!!
TACK alla inblandade för denna dag!!!!

Johans mamma va där och sålde mössor.....dom är så grymt fina så jag förstår detta!!!

Hämtade upp lille Isidor....gick och köpte hämtmat på vägen hem och tittade på alla vackra färger ute nu. Finaste tiden på året...rött,gult och brunt. I morgon blir det kameran hela förmiddagen...

Nu kom min man...han ska få min tid nu!!!
Isolde sover här bredvid mig i soffan!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar