Summa sidvisningar

fredag 19 oktober 2012

Sovmorgon!!!

En natt med riiiiiktigt bra sömn och jag känner mig NY!
Isidor vaknade kl 6.45 och Isolde kom ner här vid 7.30 med kudde och morgonruffs. Mysig stund dessa stunder på morgonen.
Tyvärr är Isolde ingen frukosttjej precis, men vill äta vid 9 tiden oftast när hon är igång om vi är hemma.

Vi ska fixa till oss lite och gå till Familjecentralen och sjunga.
Det är Freda och Isolde är ledig från dagis.

I eftermiddag ska det hämtas Älgkött!
Finns det nån vänlig själ som kan hjälpa mig.
Vad gör ,man????
Frågat min vän "matmor" och färs +gryta verkar enklast enligt henne ja....ENKLAST!!!!????

Hua mej.....men gott är det nog!

Annars är det en fredag utan planer...träning och en stund i solariet för att ta lite på "egokontot"!!!!

Va rädd om dig!!

Okej.....jag längtar efter liiiiite ljusare hår om jag ska va ärlig! Känner mig lite....dassig!!!! Så här visste jag det skulle bli!

1 kommentar:

  1. Annars kan du även späcka en älgstek med äpplen, är så sjukt gott och lätt, sköter sig själv i ugnen! :)

    SvaraRadera