Summa sidvisningar

onsdag 17 oktober 2012

Vardagslyxar!!!

Vilken bra dag!
När vi lämnat Isolde på dagis så bjöd jag hit en vän på frukost. Lite vardagslyx i detta gråa väder tycker jag hör till. Jag tillhör oxå dom som gärna "firar". Kan fira lite allt möjligt! Vardagslyx är viktigt, den där lilla guldkanten!
Idag bestod den av nybakta scones,marmelader och bregott. Men Ååååå,vad kan starta dagen bättre....???
Vi blev sittandes vid köksbordet i några timmar. Vi har mycket gemensamt i allra högsta grad. Idag blandades det av allvar,skratt och råd.
Vi är på god väg vad gäller mycket saker.....Idag glädjer det mig!

Idag har vi valt tapet till Isidors rum.....kommer blir så fint!

Resten av dagen har gått år till rummen där uppe...ett är klart och Isidors kommer bli klart om ett tag då vår tapet inte kommer förrän nästa vecka. Finns en hel del att göra innan dess!!!

Onsdag betyder GYMPA!
En höjdare och massor av barn verkar tycka det samma!
Vi vuxna vi fjantar runt och leker "Krokodilen i bilen" ...och ett och annat hopp får vi oxå till.

Isolde är helt färdig efteråt. Idag "däckade" hon innan 19.

Sååå nu va tanken att jag skulle träna. Allt ligger redo i hallen!
MEN jag finner ingen motivation ALLS, idag överväger jag det inte ens!
Detta händer mig ibland, just nu vet jag inte vart den gömmer sig. Har vaken viljan eller motivationen. Då är det svårt!!!!!
Men jag lutar mig tillbaka och vet att den snart återvänder...inget jag oroar mig för!
Jag behöver inte träna 6- 7 dagar i vecka....men inte mindre än 4....NEVER NEVER!!!!!
För att hålla den vikt jag nu har är det ett MÅSTE, men vill jag nu går ner krävs en annan form av träning för att "kicka" igång saker!

I söndags sa jag....I MORGON....idag säger jag....PÅ MÅNDAG. Det jag menar är min Shape Up clup app som vilar just nu!!!!!
Jag "livsnjuter" lite......
Bara några dagar till....
Jag fick väl ändå barn preciiiis......:o))))


Morgonmys!!!!

Händig man....Love it!!!

Min "skitiga" GLÄDJE....som ger båda kraft,energi och skratt!

E L V I S......i ett av pojkrummen. Dock inte Isidors!!!

Å en suddig "JAG"....


Framtänder på "G"....

SER NI DOM??????




1 kommentar:

  1. Vilket mysigt leende. Man smälter. Tycker farmor

    SvaraRadera