Summa sidvisningar

torsdag 18 oktober 2012

Kvällen är kommen!

Tittar på mitt favorit program "Hela Sverige bakar".
Isolde och jag drog igång ett litet bak här i eftermiddag.
Hon blev inspirerad från dagis och redan på vägen hem fanns det som önskemål att baka. Idag va det kompisen Novas tur att baka på dagis.
Vi har en fantastisk Föskola, eller för mig Dagis.

Blev annars en hemmadag....dock med mjöl i varje hörn då jag idag lät Isolde själv få baka lite. Tycker det är både roligt och viktigt att ha med barn i köket. Dom kan såååå mycket mer än man tror! Hon tog rosa strössel på sina små Hjärt-kakor så omsorgsfullt.....penslade frallor och fixade till och med lite sesamfrö på.
Isidor sov gott utanför fönstret!
En glad pappa Johan som fick vakna upp till nybakta frallor. Han har jobbat natt .

Svidade om och åkte till gymmet. Mitt "Lift it" pass och Spinning är så roligt!
Sen va det att lägga in den högre växeln och kasta in min gamla "barndomsbästits"  i bilen och åka för att lyssna på Slejdman !
En bra föreläsning om hans viktnedgång och tiden i "Biggest Loser". Om den tuffa väg han balanserar på.....för den kommer han få balansera  vidare på.

Nu sover små-fisarna sen länge.
Min "egna" Tv kväll startade vid 20.....
Hoppas du haft en bra dag!!!!
Har inte så mycket mer att dela med mig av just nu.
Status i denna familj just nu är.....Trött mor framför "Fråga Olle". Jag blir så generad att jag nästan smäller av. TANT är jag....präktig sådan!!!!
Jag klarar inte sånt här längre.....
Nyheterna på 4:an känns mer JAG!!!




Söta små kakor bakade av Världens Bästa tjej!!!!

Nybakat bröd...underbart!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar