Summa sidvisningar

måndag 1 oktober 2012

Rapport från Träningsvärket!!!!

Godmorgon onda kropp!
Shit...jag har grym träningssvärk. I benen,triceps och mage.
Igår körde jag nämligen intervaller på löpbanddet. det va längesen det gick så lätt att springa faktsikt!!!

Morgonträning passar mig allt bättre!

Helgen är över och månaden är här.

Helgen har varit bra.

Igår va vi hos min mamma på lunch och sen va det kvällsjobb för mig.
Kul att få komma iväg och jobba lite då och då.

Här hemma hade det gått bra. Hade inte räknat med annat men det är inte allt för ofta Johan tar "lasset" själv och det är trots allt två småttingar som ska läggas. Han är fantastisk men jag vet ändå att det kan va lite halsvettigt i bland...

Nu låter vi pappan sova lite för att orka jobba i natt.

Vi har inte tagit oss ur mys-stassen än.
Isolde bygger med klossar och Isidor springer i sin gåstol och jublar....snorig som han är lill-fisen!!!!


Ska ta tag i morgonen och få lite fart på dagen!!

Kanske vi tar oss till Öppna förskolan på förmiddagen....
Kanske badhuset i eftermiddag....

Börjar vänja mig vid min egen spegelbild men va konstig känsla att vara så här mörk. Men jag trivs,....tror inte jag kommer kommer bli superblond igen. Möjligen lite ljusare på vår/sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar