Summa sidvisningar

tisdag 23 oktober 2012

Happy day!!!

Tisdag va det idag ja....vi vaknade för tidigt. Eller Isidor vaknade för tidigt och väckte mig. men hn har sovit bra i natt så jag ska inte gnälla alls.
Min promenad med Lisa fick strykas från agendan då jag bestämde mig för VILA en stund i stället. Trist men klokt!!!!

Idag fick jag besök av Sussi och Alice. Isidor va överlycklig över all uppmärksamhet!
Kaffe och fruktsallad ,trevligt sällskap och massor av ljus botar den gråa dagens "gråhet".

Nu sover han utanför fönstret och jag kan inte låta bli att titta ner där. Ser så skönt ut så jag önskar mig en vuxenvagn i julklapp så Johan kan köra runt mig på altanen i vinter ...gärna med åkpåse!!!

Har tränat nu. 40 minuter intensiv träning.
Fasiken alltså...det är smidigt!
Visade Sussi lite övningar i lianen (TRX). Bra redskap för hemmaträning!

Nu ska jag starx hämta "Glädje"!!!!

Vi ska gå och fika idag.
Titta i leksaksaffären.....kolla lite löv och mata ankorna!!!!
Kanske en sväng på Konsum...jag älskar "korgar". Ni vet REA korgar, man kan hitta allt från tamponger till tuggummi. Åååå, jag blir lite så där "Ullaredslycklig" då!!!
Finns säkert en diagnos på mig, analysera mig inte nu mina Kära Fastrar!
Eller så är jag bara jäkligt glad i REA, kanske inte är värre än så!!!

Ha en bra dag!!!!
Slitit lite på dom idag oxå!!!!


1 kommentar:

  1. En ny diagnos NÄDIAF Nåt är det i allafall!!;)

    SvaraRadera