Summa sidvisningar

onsdag 31 oktober 2012

Lite grått och lite prickigt!

Vilken grå dag!
Lite så där när det inte är nåt väder alls....varken det ena eller andra.
Sitter framför Nyhtesmorgon och dricker kaffe. Tilde De Paula och Peter Jide måste vara sveriges bästa programledare.

Isidor somande på väg från dagis när vi lämnat "Glädje".
Hon ärlskar dagis!
Det glädjer mig då jag själv som barn avskydde det. Känner fortfarande lukten av gummistövlar och hårdtvål på handfatet...fy, som jag har gråtit på dagis.

Nu har jag träningskläderna på....ska ge mig iväg på en promenad och sen ner mot gymmet. Idag ska Isidor med.

Min svärmor va här igår med MÖSSOR!!!
Älskar mössor.....
Nu är både jag och Isolde prickiga på knoppen...Isidor har bilar och MASSOR av mer finns här i en kasse till försäljning. Tog bilder igår men tyvärr på nån inställning som jag inte kan öppna .

Nu ska jag snöra på mig skorna och få till ett pass. Motivationen är nere under fotsulorna och det känns som tvång just nu!

I kväll jobbar jag.....

2 kommentarer:

  1. Du har kanske kommit åt Raw-formatet? Det går att öppna genom att direkt dra in i photoshop om du har så slipper du omvandla dem till jpeg innan. :)

    SvaraRadera
  2. Din tös har alltid så söta mössor på bilderna. Vart köper du dem eller är de alla hemmasydda av din svärmor?

    SvaraRadera