Summa sidvisningar

fredag 26 oktober 2012

Plötsligt händer det....

Båda barnen somnade innan 19.00 och jag och Johan kunde äta i lugn och ro. NÄR hände detta senast?!?!
Mysigt....vi slapp ha hushållspapper,disktrasor och matslapp på köksbordet.
Vi kunde också prata en hel mening, till och med många utan att bli avbrytna.
Mycket värdefull  även om det är supermysigt med barn runt sig så är det lika supermysigt att får va ensamma ibland.


Nu har vi hyrt en film och ska krypa upp i soffan.
Saknar lite godis ska jag erkänna.....men det är bara just nu. I morgon känns det valet bra, jag vet ju det!

Träningen är avklarad för oss båda, vi kör i "skift"och tycker det funkar bra för oss.

I morgon ska vi komma iväg i skaplig tid för att åka till Borås och gå i Djurparken och träffa Johans syrra med familj.
Blir nog en rolig dag men många barn och hög ljudnivå gissar jag på

Trevlig Fredag!!!
Brrrr, lite som en chock att sticka ut näsan !!!!!
Men jag gillar lite kyla och snö...

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar