Summa sidvisningar

onsdag 17 oktober 2012

Jag "Bubblar"!!!

Mörkt och trist javisst!
Många verkar lida av lite "höstdepp" här och var....ljus i stearinform och solljus för resten av kroppen tror jag på. Frisk luft och lite positiva tankar tror jag vi kommer en bit med!
Göra lite oväntade saker brukar vara bra för mig,bryta lite mönster! Wild and crasy kanske är att ta i men...haha!
Lider sällan av Höstdepp...deppen kommer i Juli då bikini-helvetet ska på.
Men så här års tycker jag det är mysigt faktsikt!

Just nu "terrar" jag min stackars underbara svärmor med mina 100 galna ideér . Hon är den händiga av oss och jag kommer med förslagen. Haha.....Stackarn!!!!

Hittat 2 roliga sidor...där kreativa saker visas!

Ska nog beställa lite!!!
HÄR
Detta är från Nindigos.....Tjejen som är med i "Hela sverige bakar".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar