Summa sidvisningar

söndag 14 oktober 2012

Vikten av att synas!!!

Å, fy vad det är lurigt nu när det är mörkt OCH regnar! Övningskörde med sonen en liten sväng nu i kväll och det va flera gånger jag tänkte på hur svårt det är att se folk. NU ska här inhandlas REFLEXER!

Vi har haft en bra sönda utan några som helst planer. OCH då har det mest blivit  att bygga koja, "dega", leka och haft det skönt!  Isidor har fått sin fösta traktor...och är det nåt jag kan så är det att "brumma" och leka med bilar! Ååååå vad jag legat på bilmattor i min dag!!!!

Men vi blev lite rastlösa Isolde och jag och tog på oss hela regnmunderingen så även jag kunde hoppa i vattenpölar. Isolde cyklade.....Regn behöver inte vara så dumt om man bara har bra kläder.

Sen kom mormor, hon tog med sig Isolde hem en stund.....
Vi andra satt mest och skratta åt Isidor som är lite piggare nu...han gör så roliga miner och pratar och pratar! Han har feber än men tror det nu ska ge med sig .....mycket bättre nu i kväll. Han är så go nu, alla åldrar har "sitt". Man säger alltid att NU är det som bäst!!!!!

Idag är han 8 månader, en liten sådan men oj så fin!!!!

Nu sover båda och vi har kollat SOLSIDAN!
Älskar detta men kan nästa behöva ta fram "skämskudden" då och då.

Nu blir det filmkväll !!!!
Regn och regn men vad gör det!!


Puss min lillebror!!!!!
(mobilbilder idag,urtrist men så blev det)

1 kommentar:

  1. Grattis till 8-månaders-killen!
    Visst är det viktigt med reflexer, det kan man aldrig få för många av i höstmörkret.

    SvaraRadera