Summa sidvisningar

måndag 1 oktober 2012

Barndomsvänner är saknade!!!

1 oktober!
Helt galet va?
Är ju snart jul...igen!!!!

Måndagen har varit bra,givande och jag har lärt mig lite nytt om både männsikor och datorer. Nyttigt!!!
Tanken va en promenad med småttingarna till chefen.....väl ute med vagn och påklädda barn så spöregna det och idag kände jag inte för en regn-promenad. Vi tog bilen. Blev kvar en bra stund och uppdaterade mig lite i jobbvärlden! Isolde fick träffa Carina,hennes favvo...MIN med!!!! En trogen,regäl vän...tro mig en Carina borde ALLA få ha! Tror det just är en sån vän många saknar!

ICA fick ett besök som så många gånger annars under veckan men 4 pkt tvättmedel försvinner på ett "kick" här.

Isidor balla ur och Isolde krockade med kassörskan och fick en regäl reva på armen. DRAMA utspelades och toapappret och glasslådan släpades ut med bilstol och gråtande barn! Hua mig....

Lite mat och sen fick jag ett SMS från en gammal barndomsvän som är i stan på besök.Härliga dösnygga SARA och hennes tvillingar Vincent & Melvin. Körde Isolde till Barntimmarna och gick och fika med henne och pojkarna. 4 åriga grabbar är fyllda till bredden med energi och dessa bruna fina ögon kan få alla att göra precis som dom vill. Sååå söta så jag nästan smäller av!!!!!!
Vi besökte gymmet och Johan efter.....

För mig blev det byte med Johan och 45 minuters bra träning, han hämde Isolde och sen kom dom till mig på gymmet och vi kunde åka ihop hem.
Gillar inte barn på gym...det hör inte ihop men det gick bra.

Handlar om respekt för alla andra som tränar. MAN ska inte ens behöva fundera på om det finns barn i vägen...
Isidor ska få följa med mig i morgon men han sitter still!

Johan & Isolde åkte till badhuset medans Isidor och jag bakade cupcakes inför helgens 13 års kalas!

Nu sover båda!!!!





2 kommentarer:

  1. ja käre nån barn på gymmet gjorde ja en gång å aldrig mer!!!! vet inte om du minns almas spruckna ögenbryn...men de gör ja!!! usch, blir ständigt påmind eftersom hon har ett ärr där!! stackars unge <3
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja guuuuud ja...jag minns!!!!! Lilla gumman vilket drama!!!! Hoppas allt är bra med er annars! Kram

      Radera