Summa sidvisningar

söndag 28 oktober 2012

Morgonen kom innan sömnen!

Ja, vad säger man. 1 timmas sömn i natt.....Kl 3 hölla jag på att gå under av trötthet!
Isidor sov väl nåt mer men jag sover inte förräns han sover ORDENTLIGT,tyvärr.......
Hur är det möjligt?????

Inte nog med det man skulle ställa om klockan också.
Idag liknar jag ett vrak. Ingen Brun utan sol i världen kan hjälpa mig...inte kaffe heller. Idag finns inga hjälpmedel att ta till. Möjligen frisk luft.

Hur jävligt det än känns så tänker jag hänga i med min träning trots att den troligen är utan effekt då krafterna måste finnas till att vara vaken.
Men det är ändå skönt att få hålla igång!

Men på nåt underligt sätt så när man väl är uppe så går det ju...det gör ju det!

Efter maten idag så tog jag dom små och gick till skogen. Kallt,friskt,soligt och skönt!
Vi bor så bra att det bara är en liten bit för oss att ta oss dit.
Nu har vi varit hos min mamma och fikat medans Johan bytt hennes däck.

Isolde är kvar en stund och Isidor sover jag vilar....Johan tränar med en kompis.
En stunds lugn och ro alltså.

Redan mörkt....


En som inte lider av nån Narkolepsi precis......Pigg och alldeles underbar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar