Summa sidvisningar

tisdag 5 mars 2013

Man ska ha husvagn!

När solen skiner och isen smälter så blir jag Husvagns-sugen.....Vi har ju en. I fjol hämtade vi hem det på tok för sent. I år skulle jag kunna tänka mig en tripp över påsk! Tänk så mysigt....krypa in i husvagnen framåt kvällen med påskgodis och god mat!!! Kan ju lika gärna bli kaos....i en husvagn! Chokladkladd på dynor,smulor i sängen,skrikande barn,bajsblöjor som läcker och tappade nappflaskor.....Ni ser jag är redo för det mesta på våra semestrar!
Det är hårfin skillnad.

Sitter och kollar lite sommar-äventyr.
OM vi ska åka utomlands så blir det nog i maj.....sommaren sen kan jag tänka mig Böda eller Halmstad (igen). Johan är nog inne på samma spår! Men Skåne är fantastiskt och Varberg är jag bra......

Astrid Lindgens värld blir det nog i maj.....Det va helt otroligt bra!
Kanske ska höra med SYSTERYSTER som för övrigt fyller år i morgon!

Om vi inte "får" åka på nån utlandsresa så planerar vi om!

Kollar "Veckans Brott" och blir rädd varje gång att GW ska somna....

Nu har jag pratat med min goa svärfar i telefonen en stund. Jag har tur som har så fina svärföräldrar.....Man har ju hört historier genom åren!!! Haha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar