Summa sidvisningar

onsdag 27 mars 2013

ULLAREEEEEED!!!

Landat hemma i soffan. Jag va efterlängtad och känslan efter att varit hemifrån och få komma hem till allla dessa är så härlig.
 Isolde somnade här bredvid. Idag hann vi inte upp till sängen.
Jag och Anita har varit i Ullared hela dagen. Inte alls mycket folk som vi trodde. En mycket trevlig,rolig dag som alltid med henne.
Handlade "lagom"!
Ute-krukor va det som va PRIO 1 idag och det hittade jag!!!
Sen blir det så klart lite annat. Men inte mycket barnkläder. det är inget jag är speciellt impad av där faktiskt. En T-shirt och överdragsbyxor till isidor. Dock hade Johans mamma och pappa hittat en UR fin klänning till Isolde där i Söndags. Den va verkligen så fin!
Annars tycker jag det mesta är lite snett och trist i barn-klädsväg.
Det jag tycker är riktigt bra i Ullared är heminredningen!!!!

Johan fixade våfflor till kvällsmat. Såå gott!

Jag är trött i hela mig.
Ska lägga mig bredvid Isolde nu...MYSIGT så det går inte beskriva!
Här får ni halva jag......hade ingen rolig bild från idag. Att fota nr man drar till Ullared hinner man inte!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar