Summa sidvisningar

tisdag 12 mars 2013

Vilken grej!!!

Sitter och kollar på Efter 10.
Tar en lite paus i "plocka-städa" dagen. För det är just hur denna dag kommer se ut.


Tvättkorgen ska tömmas....fönstren behöver putsas . Får se vad man hinner på några timmar nu.

Isolde åker skidor idag ,ska bli spännande att se hur det gått idag.
Hon va mest spänd över den lilla fikan som va nerpackad i sin ryggsäck.!

Isidor och jag har tränat på morgonen. Idag gick det lite si-sådär...fick fortsätta här hemma sen.
Idag va det mest att jag skulle köra lite latsdrag och ryggövningar och behövde gym-maskiner. Annars funkade det mesta att köra hemma!

Igår va det heeeelt träningsfritt och datorfritt hos oss när barnen lagt sig. Johan kom med förslagen "KVÄLL i soffan".  Så skönt det va!!!

Jag bara måste visa ER. Igår sprang jag in till Emelie på Doc Morris apotek och köpte OLJAN!!! Alltså...vilken grej!!! Den kan man användas överallt. Hår,kropp,fötter mm. Jag testade den igår och idag. Och VILKEN grej!!!!!
Man kan ta den i håret och vänta 15 minuter och tvätta sen. Blev som "nytt hår"!!!!

Brukar inte direkt hitta nåt som är så där sjukt bra, som jag känner WOW. Men denna va verkligen så bra som Emeile sa!

Nu är det om MAMMA Bloggar på Efter  10. Intressant! Ska man exponera sina barn i Bloggar...ska man lägga ut bilder på FB på sina barn.
Svårt...känsligt.....egna val....
Är det vår nya vardag???
Är det rätt???

Jag visar aldrig mina stora barn eller skriver om dom. Några bilder som jag tycker är  fina har jag lagt ut. Men alltid frågar dom!

Hur man ska göra med 3,5 åring i min Blogg vet jag faktisikt inte riktigt!
Eller så får man kanske en dag bestämma att det är färdigbloggat...om BARN! Då kanske man får byta inriktning .....Funderat lite över detta faktiskt.





Fantastisk på riktigt!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar