Summa sidvisningar

tisdag 26 mars 2013

Den är på GÅNG!!!

Jag känner det!
Det finns vår i luften!!!
Och i morgon drar Anita och jag till ULLARED!

Då ska jag nog köpa på mig VÅREN hem....det blir färg....det blir PÅSK.....det blir hinkar och spadar,krukor och strumpor!!!
Tänk att det stället kan göra mig lycklig!
Påsk är för mig annars en ganska trist högtid,min kompis ANKI Älskar den och jag har aldrig förstått varför.
Det enda är PÅSKGODIS!!!
I år ska det ätas så klart. Som vanligt! Jul och påsk är GODISFROSSERI för mig!
Hoppas min man tänker på sin fru.
Vi har slagit vad och den som vinner...vinner ett PÅSKÄGG!!!!!!


Nu ska vi snart hämta Isolde, Isidor sover på sin 3e timma nu.
Han ska vägas och vi ska gå och fika!!!!

Tjuvstartade i helgen...föråt mig men lusten är tillbaka igen!!!

ROOOOOOSA från Me&i....så snygg på!!! Älskar denna!!!





1 kommentar:

  1. Ja vännen det är sant. Jag älskar verkligen påsken. Glädje, vårkänningar lite allmänt marsande i luften! Glad påsk min fina Fialotta!!!

    SvaraRadera