Summa sidvisningar

måndag 4 mars 2013

Narkolepsi och härlig måndag!!

Jag har nog lidit av den sjukdomen under helgen....efter 20.00. Helt slut är jag! Vet inte vad det beror på .Kan inte skylla på vaken nattvakna barn eller förkyldning.

Helgen gick fort i vanlig ordning.
Igår va jag hos Anki och höll en Me&i träff. Så roligt det är!

På kvällen bestämde jag träff med fina Sanja för ett Easyline pass. Snabbt,roligt och smidigt!!!

SWIZZZ...där gick helgen och nu är det Måndag. En måndag brukar betyda lite städning efter helgen. Men det har inte hunnits med än. Kyrkans Hus på förmiddagen,lite jobb vid lunch med Me&i och så iväg med Isolde till Barntimmarna nu. Tog en skön promenad på 45 min efter jag lämnat henne.

Hem och ta en kopp kaffe och Blogga lite ,o) sen iväg igen!
SEN...blir det bara hemmakväll för OSS!

Måste tipsa om en bra bok,en underbar bok som jag köpt

LCHF bok!

Jag följer inte recepten så slaviskt....jag är kluven till LCHF huuuur mycket jag än vet att det funkar....men jag vet inte det långsiktiga! DET jag vet är att jag aldrig ätit godare mat. SÅ en variant....Jag häller inte i varken smör eller grädde....överdriver inte fettet alls. Äter mer av avocado och olja. För mig funkar det BÄST!
Lite som jag alltid har levt egentligen de sista 10 åren. Måttligt,minimalt med kollisar alltså!
DET är nog boven i min viktpendling!
Att ha en "fridag" av mat/godis och kakor funkar nog när man är stabil i sin vikt sen. Men för mig får jag nog inse att dom dagarna inte funkar under tiden. Tråkigt som 17....för jävligt är det. Men det triggar igång saker i min kropp,psykiskt inte bra,fysiskt inte bra! Så under tiden får i alla fall jag inse att det inte går .

Nog för jag tror på kostcirkeln hur förlegat det nu än känns. Men för att gå NER i vikt krävs liiite annat ibland!
Några kilo kvar att få bort har jag även om dom nu går på Bonuskontot.'




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar