Summa sidvisningar

fredag 22 mars 2013

Sean Banan och PIZZA!!!!

Eftermiddagen gick i en rasande fart hos oss. Vi lekte ju så klart både doktor, affär och skola. Jag brukar få vara Ulrica på dagis...då ska jag styra upp det mesta. Hämta matvagn och torka bord....sen ska jag läsa  Barnens Bibeln en stund. Det är snabba kast hos oss!!!
Sean Banan går varm här...jag tycker han är stört skön! Isidor gungar i knäna ,Isolde dansar sin finaste dans och jag ful-sjunger!!!!

Vi tog på oss bra och gick ut en stund. En tur till Lindex...slutade med en kasse till dom små. Men tycker ju jag TJÄNAR pengar när jag har kuponger eller "Tag tre betala för två". Jag är en DRÖM! att få in i affären!!!

Hem och bada Isidor...tvål i ögat...30 minuter senare ett liten litet finger under dörren. Gick hårt åt Isidor idag!
Som tyvärr också blivit förkyld. Jag misstänkte nåt va på G!
Jag känner det sååååå väl på mig att det nästan är läskigt. Tala om att man känner sina barn. Jag känner också på mig att i morgon är an sjuk. Hoppas innerligen jag har fel just denna gång. Så jobbigt att ensam sköta allt annat + ett sjukt barn när Johan jobbar. Jag veeeeet att det är lika för alla men skillnaden hos oss är att Isidor måste in och ta prover vid feber. Vilket gör det hela lite mer omständigt hos just OSS!!
Annars är det så det är....sjuka barn har vi alla då och då...ensamma eller ej men det är både trist och tufft!

I kväll blev det alltså...PIZZA hos oss. Kan inte säga att pizzabagarna blivit rika på oss.
Jag tog en liiiiten bit. Sen blir jag mätt. Det är STOPP!!!!
Så nu står det nästan 1,5 pizza i köket till Johan. Vi köpte två ....haha!"Jag väntar så på GLADIATORERNA...Isolde somnar i soffan om ca 2 min.

Jag är trött, såååå trött.....måste lägga mig tidigt idag!!!



I




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar