Summa sidvisningar

tisdag 5 mars 2013

En kort premiär !

1.....2....3 nappar i golvet vid 5.40 väckte mig! Kunde blivit en tidig morgon men gossebarnet slumrade om. Men inte jag! Det snarkades bredvid...det snurrades bredvid . Käre tid är det inte den ena så är det den andra som håller mig vaken.
Isolde är på dagis och Isidor och jag gjorde en kort men kall premiär cykeltur på si sådär 100 meter...sen fick vi vända! Han skrek i högan sky och min stressnivå hade nått sin kulmen. SÅÅÅÅå hem och hämta bilen i stället . Provtagning gjorde honom inte lyckligare. Det gjorde bil lek med pappa sen....då va dom båda på TOPP!
Jag åkte och träna...med min TRX. Lite problem att ta mig "i" men fick hjälp av Stefan att krångla mig i.

Interavller på löpbandet. 20/10 intervaller kör jag först och sen 45/10......håller mig mellan 10,2-14,3. DÄR är verkligen MAX för mina ben! Skulle inte klara att höja det minsta......För mig blir det att spurta ordentligt på den hastigheten.

Så där va dagens träning klar!

Isidor sover och vi lagar mat!

Store sonen är sjuk stackarn....vi har annars klarat oss bra i VABURARI med dom små.

När jag hämtat Isolde har jag lovat fika på stan idag. Kanske vi får med oss Lisa också.

Ha en bra Tisdag!

Snygga ,tränade PINK visar hur man tränar!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar