Summa sidvisningar

tisdag 5 mars 2013

Spring i benen!!!

Årets första löppass är avklarat nu. Vilken känsla. När det faktiskt flyter på . Det går inte direkt flygande lätt men lättare än vad jag minns. Och det är klart att jag har nu 13 kg mindre att frakta. Dom små somnade strax innan 19 och jag velade lite men sen så va det bara "att göra". Så får det funka ibland. Inte tänka,inte känna efter utan bara göra!
Men visst hade det varit skönare att krypa upp i soffan....men det gör jag nu 1 timma senare i stället!
Storebror vaktade sovande barn under mina 30 min!

Här har det lekts i kväll. Jag har varit doktor,ätit trätårtor,kört bilar och flätat barbiehår! Sköna goa ungar!

Efter dagis gick vi och fika och sen vidare för att kolla hur lekparken såg ut. Det funkade att gunga!!! Underbar känsla nu när man kan vara ute läääänge. Isolde verkar tro det är sommar och vill helst gå barfota och leta fram sommarklänningen med spets!

Isidor tjöt av skratt när han gungade Jag älskar när han skrattar så där....blir helt galet kär i detta skratt!

Johan jobbar och jag styr över "fjärren"...Blir en bra kväll!

Klok härlig 3,5 åring!

Tänk för exakt 1 år sen så sjuk han var....då trodde jag ärligt inte vi skulle få uppleva detta med Isidor!!!!!!!

Mamma med spring i benen!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar