Summa sidvisningar

torsdag 7 mars 2013

Trevligt!

Hjälp så trött jag va när jag vaknade. Så där så man nästan bryter ihop lite....sen när jag fått lite kaffe och frukost så känns det helt okej igen.
Jag vaknade dock med huvudvärk, inget vidare.

Alvedon och en promenad till stan för en fikadejt med Sussi och Alice. Alice va en bra barnvakt! Hon roar Isidor bra och upplyste mig om att jag kan ringa henne när jag behöver hjälp. Gulliga unge!!!!

Tänkte ta mig en tur till babysången men känner mig verkligen inte helt kry.
Isidor somnade i vagnen och här hemma sitter jag med dörren öppen och solen in. Klarblå himmel ute....

I eftermiddag bestämde Isolde och jag att vi bara ska vara hemma och mysa,fika på altanen på en filtoich pussla.
Låter som en bra grej just idag känner jag!!!!

På Tv pratar dom om social medier.....vi tar kort,filmar och missar NUET. Har tänkt en del på det.....kanske man borde tänka om.
Jag har inför regler för mig själv att INTE sitta med mobilen när barnen vill ha min tid. Att inte Blogga eller sitta vid datorn när barnen är med....eller ta tid från dom. Tar bilder gör jag....haha. Men även där blivit bättre.

Nu ska jag snart börja med maten.....potatismos ÄLSKAR Isidor. Tror han kan äta obegränsat där....
Hoppas solen skiner hos dig. För det lyfter även en grå dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar