Summa sidvisningar

fredag 22 mars 2013

Klänning i VÅR!!!!

Å,jag älskar klänningar!
Mig får man dock inte se i så värst höga klackar till. Jag kan nämligen knappast gå i låga sandaler.  Mig kan man få se i gympaskor eller tygskor!
Jag har önskat i sååå många år att jag ska kunna trippa runt så där fint och naturligt i klack...men NIX. Det går inte!!!

Men klänning ska jag ha!
Tyvärr har jag riktigt fula ben....ja,så är det!
Självkritisk???? Ja....men medveten!
Jag har mycket annat på MIG som är vackert...dock inte benen!

Man ska inte va så hård mot sig själv..men jag är  lika medveten om mina brister som mina styrkor så det brukar väga upp ganska bra i vågskålen! Man får framhäva  annat helt enkelt!!!!

Men kolla in dessa fina!!!
GINA TRICOT , för oss som inte gillar att visa benen!!

Bubbleroom

LOVE FOREVER...Såååååå snygg!!!!!!

GINA TRICOT....SNYGG till våren!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar