Summa sidvisningar

torsdag 21 mars 2013

Jag borde skämmas!!!

Så har det hänt...som tur är så är det ovanligt!
Men idag körde jag ett nytt Spinningpass och ny musik. KATASTROF!!!!
Inget stämde,det va dåligt....illa...inte försvarbart alls!!!
Vet inte vad som hände. Musiken va urdålig,ingen "ordning" på passet. Detta fåååååååår inte hända!!!
Men gjorde det!!!!
Som tur är brukar det till 95%   blir riktigt bra.
Men idag va det dom där 5% tur.

Jag har lika höga krav på andra instruktörer som på mig själv. Ett pass SKA vara bra!!! VARJE gång.....finns inga ursäkter egentligen.Inga dåliga dagar i den "rollen"!!!
En del har det "i" sig instruktörsrollen...vissa har det inte hur mycket utbildningen dom än har i sitt bagage.
Det bara inte funkar!
Man ska inspirera.....ha koll....kunna ge allt....kunna hjälpa....kunna ha fokus. ALLT det där!
Idag va det TACK å lov bara musiken som va urdåligt upplagt!!!
Jag har ett X antal år som instruktör att luta mig mot, blir inte stressad men det är trist !

Ja,ja.....

Fick ett så fint mess från Annika som läser mig blogg. Gjorde mig varm ända in i djupet!!!!
TACK !!!

Nu ska jag titta på Sofias Änglar och gråta ur mina linser.....Alltså på allvar...Huuuur jävligt får det bli i livet!!!!

Träning för tjejer ......Nu jäklar ska här köras!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar