Summa sidvisningar

lördag 16 mars 2013

En sån helg!

Tror det är den bästa film jag sett. Johan Falk,Kodnamn LISA. Den va så bra så jag kände mig nästan knäckt när den va slut. Först va vi ute och åt....Mätta så biogodiset fick tryckas ner sen.
Mysigt att bara få sitta ner.....inte bli avbrutna...inte behöva hjälpa barn med varken blåsa på mat eller torka spilld mat!
Bara sitta ner och pratat om allt annat än BARNEN!!!!
Mycket trevligt !!!!!


Här hemma gick allt enligt önskad plan...småttingarna somnade och sov. Storebror är fantastisk att ha till hjälp när han själv vill...haha! Mormor va här en stund oxå.

Idag fick jag sovmorgon,sov till 9.00 nästan. Välbehövligt och vet inte när det hände sist!!!

Vi åkte till Skövde. Isolde och Johan badade...Isidor,mormor och jag gick på stan. Fikade och handlade. Jag köpte mig nya löparskor. På nåt vis tror jag den där förbannade löpningen kommer gå bättre.....vi får väl se . Får återkomma!!!!

På eftermiddagen kom Anita,Stefan och Gabriel hit på fika.
Vi ses på tok för sällan....

Nu har vi hamnat i soffan. Dom stora gossarna i familjen håller på med bilaffärer. Nu är dom iväg och hämtar bilen.
Isolde och jag har intagit soffläge.
Lördagsgodis och Fångarna på Fortet!!!!

Tänk på vilodagen....för mig är den VERKLIGEN idag!!!!
Isolde poserar i klänningen från me&I  häromdagen.....denna är så söt så jag önskar den fanns i min storklek!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar