Summa sidvisningar

torsdag 7 mars 2013

På min egen "Ö"!

Blev så full i skratt idag när jag som vanligt körde min "plocka-torka" runda här. Mina små "öar" överallt.....Jag gillar det!
Annars har mina hemma-projekt helt stannat av. Motivation i hemmafixet är bortblåst  fullständigt!
Är mer för att fixa på hösten. Nu vill man inte vara inne på det viset!

Vi har inga stora projekt med huset på lut just nu...ändå kan vi sitta och prata och planera men sen är vi överens om att vi nu renoverat så det räcker några år. Toaletterna vore bra att få fixade och öppna upp undervåningen mer....men sen så ...nääää.
Finns så mycket annat betydligt roligare saker att göra nu. Det är ganska tufft att leva i renovering.....dels för den som renoverar och dels för den som går i det!!!

Så vi är nöjda med huset nu som det är och det är skönt!!!!

Sen drömmer vi väl alltid om NYBYGGT så klart!

Kollar på Fuskbyggarna och får nästan spader....Hur är det möjligt att bli så här lurade???+
När man tror man ska leva sin dröm.....i ett nybyggt hus och sen funkar inget i detta nybyggda hus!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar