Summa sidvisningar

måndag 18 mars 2013

Godmorgon sköna MÅNDAG!!!!

Jag tillhör dessa människor som gillar måndagar. Mest för det är en dag då vi brukar göra mycket kul,Johan ledig och solen skiner just denna måndag!!!

Isolde ritar....å....ritar...aldrig varit med om detta förr. Grabbarna har inte riktigt haft den ron att sitta still i timmar och greja.
Häftig upplevelse och kul då jag själv kan tycka det är kul.

Isidor river hemmet...han är på ALLT vi har!
Man glömmer denna ålder fort och att ligga steget före.

Vi ska strax vara tidiga på ICA och veckohandla.
Sen är det dax för Kyrkans hus.

Barntimmarna i eftermiddag och i kväll ska jag köra en Spinningklass.
Ska sätta mig med ny musik idag. detta har jag sagt så pinsamt länge nu så nu måste jag.

Fick ett så fint mess från en lika fin tjej. Nu ska vi köra hårt.
Nu har hon fått ett kostprogram av mig. Som funkar för mig och ska se om det funkar för henne.
Hon ska starta med 10 dagar!!!
Sen utvärderar vi....tycker det är SUPERVIKTIGT att ha ett SLUT...annars blir det ofta att det rinner ut i sanden.
Funkar det och hon mår bra så kör vi 10 dagar till.
Hoppas hon skickar mig lite före/efter bilder så ska jag visa er.
Känn ingen PRESS Du??????

Idag har jag träningsvärk i mina axlar. Det går bra att ha där...värre i benen. Då kan jag känna mig sjuk. Fy,så jobbigt det är.

Ha en fin fin dag!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar