Summa sidvisningar

tisdag 26 mars 2013

"VI"!

Det va nära jag somnande bredvid Isolde idag. Fick anstränga mig för att inte somna! Jag känner att jag har nåt på G i kroppen. Det gör jag genom att mina leder börja värka och en trötthet kommer. Min reumatism gör sig så sällan påmind att jag glömmer det...TILLS dessa dagar kommer! Men utan värktabletter än....
Jag tror Isidor delat med sig av sin förkylning helt enkelt!
Men i morgon är det ULLARED...
Listan är skriven!!!
Vi har haft en bra dag. lediga ihop och tillbringat den ihop. DET bästa som finns!!!!

Det va vägdag för Isidor. JAG vann ett påskägg för vi slog vad..JAG VANN!
Tyvärr.....Isidor går inte upp i vikt. Det bara ÄR så!

Vi gick och fika efteråt och Isolde fick in sin pappa på LINDEX!

Inte nog med det så låg det paket i brevlådan från Farmor och Farfar..med en klänning i!!!!
En sån LYCKA!!!!

Jag har suttit ett par timmar på golvet och märkt upp såååå mycket kläder inför vår bytardag! mängder av kläder och jag är långt ifrån klar än.

Ser fram mot denna våren så...och sommaren...men inte dagisinskolningen i Augusti! Det känns gräsligt. Han känns inte redo alls för nåt dagis. Vi är inte där än!!!!! Lille PRINS!!!

Nu ska jag lägga mig i soffan...herregud så skönt!!!

Jag gör inte mer idag...än att borsta tänderna!!!!
Detta är mitt enda påskpynt för året tror jag allt., men ack så fint hon gjort ISOLDE ..en bunt tulpaner också...SÅ KLART!!!!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar