Summa sidvisningar

måndag 18 mars 2013

Många Backar!!

Då va det gjort för idag. Kvällen 1 timmas spinning....Det va en del backar att ta sig uppför -O) Älskar den träningen....
Lite sliten i min kropp. En kombination av lite ledvärk,träningsvärk och sned rygg.

Vi har haft fullt upp. Johan har varit trädgårdstomte och klippt ner våra träd. Kanske en ANING mycket läste vi oss till sen. Troligen inga äpple i år heller. Men det finns ju på ICA å andra sidan.

Jag har suttit med spinningmusik i ca 2,5 timma som ändå inte är klar än. Det tar sån tid att få ihop nåt bra så det är galet.

En av sönerna kom förbi idag på fika. Vi va helt ensamma han och jag och det är sån värdefull tid. Att bara få sitta ner i lugn å ro.
Den störste av dom hoppas jag snart kommer hem....han har sin praktisk nu och sliter som ett djur.

Rensat lite i våra lådor här och var och inser att jag är en mästare på att spara papper,lappar,rabattkuponger,recept mm. VAD ska jag med allt detta till????
Nu åkte det i pappersinsamlingen.
Lite lättare att stänga lådorna!!!

Nu ska jag ägna min tid åt min man .

GOD NATT!

Jag är galen i doftljus men detta va kanske inte den bästa doften jag köpt!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar