Summa sidvisningar

tisdag 26 mars 2013

Hej å hå vad det går....

Hej på er!

Här hos mig är det fullt upp. ROLIGT!!!
Igår va det jobb dag för mig. Blir inringd då och då och igår började Johan sin lediga vecka. Då jobbade jag!!!
Här hemma hade det gått bra. Morfar kom på besök och vi gick ut en stund. '
Sen packade jag in väskorna och ställningen och iväg på en riktigt rolig Me&i träff med 15 helt underbara tjejer. Hur roligt som helst och det va längesen jag skrattade så sminket försvann.

Blev en ganska sen kväll så det va bara att hoppa i säng!

Nu har jag precis kört igenom "Mitt" premiärpass som ska hållas på PÅSKDAGEN. det är ett x-tra pass jag ska testköra . Om det blir på ordinarieschema senare vet vi inte än.
Ett pass jag lagt upp som jag tror passar dom flesta som gillar att svettas.....Ni vet att jag ÄLSKAR intervaller!!!!!!!!!

Nu ska jag jobba nån timma. Mängder av ordrar ska läggas in.

Solen skiner.
Blir en bra dag detta!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar