Summa sidvisningar

lördag 23 mars 2013

Väl omhändertagna!!

Idag blev det en utflykt till Skövde. En snorig och "bärig" Isidor hade vi med. Min högra biceps kommer vara grym i sommar!!!

Fikade och kikade!!!
Det räcker för mig!
Påskgodis inhandlat...och GÖMT!

Lite sen kunch hos mamma och eftermiddagsvåfflor hann vi oxå med.
Isidor och jag gick hem och jag fick en sån där vårkänsla i kroppen. Att hänga ut tvätt är nåt jag längtar efter!

Isidor är verkligen såååå snuvig och det blir en hemma dag i morgon. Vi hade andra planer men det får vi ändra på. Isidor behöver lite lugn å ro tror jag!!!

Isolde är kvar hos mormor. Isidor och jag ska bada. I alla fall han men jag åker med på köpet oftast. Iförd kläder!!
Dagens frisr!

Russinfika!!!

Chokladbollsfika!!!

Syster Isolde tar väl hand om oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar