Summa sidvisningar

tisdag 19 mars 2013

En bra dag!!!

Hos oss har det varit såååå kallt.
Vi gick inte utanför dörren efter dagis.
Det blev en lek och baka chokladbollar-dag.
Vi sparar alla förpackningar nu och ska skapa en affär i Isolde rum. Göra en liten disk kanske...en tavla där det står ISOLDES AFFÄR. Vi får se vad vi får till.

Johan kom hem tidigare än väntat.....sen dök det upp ett gäng med grabbar också.
Vi hade bakad scones och chokladbollar.
Isolde fick med sig pappa ut...Isidor och jag stod i fönstret och fick se en frusen pappa utanför lekstugan.
Vi vägrar sätta näsan utanför dörren!!!!

När båda små va badade,nattade och nöjda drog jag på mig löparkläder och stack ner till gymmet och sprang i 25 minuter. Såååå skönt!!!
Denna vecka blir det nämligen liiiite lite träning för mig.
Så jag passade på!!!!

Blev ju ändå tid över i soffan....Me&I förberedelser och lite annat fix.

Nu tror jag att vi ska lägga oss i sängen uppe snart och kolla på Tv.
Jag har köpt en ny kudde och min sömn är såååå mycket bättre nu.

Inget nytt under solen hos oss...en MAMA tidning jag inte öppnat än. Det får bli i morgon.







I morgon planerar vi Barnens Hus med kusin Ulli,moster Ulla och massor av barn!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar