Summa sidvisningar

torsdag 7 mars 2013

Torsdag!

Idag efter dagis va vi ute en bra stund. Vi har en stor altan som vi kan vara på och Isidor kommer ingenstans!!! Perfekt!
Byggde till med lego en stund ute på filten. Nu är det verkligen så härligt!

Jag kände mig inte riktigt på topp under eftermiddagen ,mitt huvud dunkade så jag kände varje hjärtslag ett tag.
Blev en slö soff -eftermiddag!
Dom har vi lite mer sällan nu när solen skiner. Jag är en rastlös själ och gillar när det händer saker men ibland får man slå av på takten lite.

Isidor har varit i sitt "esse" i eftermiddag. Tror han va en aning övertrött och helt galen. När han mår så här bra så är vi så glada och rakt igenom lyckliga. Det betyder så mycket när man ser att han mår bra....
Äter som en stor stark kille gör han. Underbart!!!

Torsdagar betyder träningsdag för oss båda. Det är byte i dörren!
Funkar bra hos oss!
Vi är vana vid att leva så här.
Helgerna är mer "heliga" och planeras bra.


Mitt torsdagspass med alla dessa flitiga deltagare. Dom är grymma och börjar bli ruskigt starka nu!

Roligt att se utvecklingen hos människor!
Några nya ansikten idag,alltid kul!

Isolde hon pusslar...pussel efter pussel. Hon är duktig på det. Jag har nämligen liiiite lätta problem med just pussel. Hon ärvde inte det lilla bekymret av sin mor....












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar