Summa sidvisningar

måndag 4 mars 2013

Med benen i högläge!

Lagt upp benen i soffan nu...datorn på magen och undan plockat,städat och en maskintvätt som snurrar.
En skön måndagkväll.
Två småttingar som sov prick 19.00. HÄR...borde jag kanske få in lite hemmaträning...men det GÅR inte! Nu tränar jag ända minst 5 dagar i veckan och anser att jag gott å väl kan vila.

Idag har vi fått mycket frisk luft. Isidor och jag hälsade på Anita på gymmet innan vi hämtade Isolde.
Isolde hoppade in på fiket och köpte sig en hallongrotta innan vi gick hem. Hon väljer alltid hallongrotta!
Ett samtal från barnläkaren och vidare planering för Isidor....Alltid får jag en klump i magen!

Träningsfri dag. Skönt då hela min kropp är i träningsvärk!
En rask promenad får räcka för idag.
I morgon ska jag pricka in ett morgonpass efter provtagningen på Isidor. Eller utnyttja sonen som barnvakt.

Härligt med sol och energin är tillbaka lite efter alla grå dagar vi haft.

På fredag ska jag ta mig till Skövde och testa en ny träningsform. VIPR heter det! Verkar gryyyyymt jobbigt !

Hur det blir efter sommaren med instruktörsrollen är fortfarande ett stort FRÅGETECKEN runt....jag velar och velar!
Vet ju inte något alls om hösten än,mer än att jag går tillbaka till mitt jobb och inget plugg i sikte som det ser ut nu.

Mat/träning flyter på bra.....då känns det skönt!
Inga svackor...ingen motivationsbrist....Bara inne i ett skönt läge helt enkelt!

Vi kollar lite resor. Jag är helt besatt av att komma iväg. Har nog aldrig i livet känt större behov än nu! Men först måste vi får klartecken från onkologer och barnläkare. provsvar  mm.
Så vi väntar in det innan vi tar ett beslut!
Men tills dess drömmer jag mig bort!!!

Bästa tiden på året! Sol och frisk luft...is som smälter och torra vägar.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar