Summa sidvisningar

söndag 31 mars 2013

Då KÖÖÖÖR vi!!!

I morgon går startskottet! 30 dagar med FF igen. Jag gjorde min första del i Januari och gick ner 9 -10 kg  då. Nu har jag plockar några till. Nu ger jag mig på det IGEN!
Så klart jag inte kommer tappa 9 kg nu....men några!
Jag är taggad till tänderna.  Ska bli kul
Vi är några stycken som kör denna månad.
Jag hoppas på bra resultat.
Bilder ska jag ta i morgon bitti.



Så nu köööör vi!!!!

Påsklunch hos min pappa idag. Jag åt som om det inte fanns en morgondag....:o))
Isolde och kusin Vera hade roligt. Bada i morfars bubbelbadkar va ju toppen.

Nu har vi lagt barn och satt oss tillrätta i soffan.

I morgon ska jag kanske träna med min man. Vi ska köra en variant av CrossFit. Vi sitter och kollar youtube klipp hela kvällarna vi två.....
finns sjuka övningar att köra....shiiiiiit så tuffa pass. Älskar sånt!!!!


Isolde fixar cykeln vårfin!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar