Summa sidvisningar

torsdag 28 mars 2013

Min Påsk-kärring och härlig dag!

Nu kollar vi på Sofias Änglar. Vilka omänskliga öden. Hur i hela friden orkar människor,hur olyckligt kan livet få bli!!!!
Man kan tycka man är ganska hårt drabbat i bland...jag har känt så ganska många gånger i mitt liv då jag också varit det i både det ena och andra. Men när man hör dessa människor berätta så håller man tyst!!!!!

Isolde ville idag vara Påsk-kärring. Söta,goa ungen min så fin hon blev!!!

SEEEEEN va det STOR handling och STOR städning på schemat!!!!
Vilken känslan det är med ett riktigt städat hem.
Nu varar det bara tills Isidor vaknat...men ändå!!!
Johan skurade altanen och ställde fram trädgårdsmöblerna.

I morgon kommer våra vänner hit. Ska bli så kul.

Nu har ag förberett lite här. Vi ska träna båda i morgon och då blir tiden lite knapp.

Vi gick ut en sväng i eftermiddags,så skönt det va att inte behöva ha vinterjackan. Inte jättevarm i luften men skönt i solen!!!

Mormor kom och fika och idag tog vi den på altanen.

Träningen är gjord. Roligt med alla dessa härliga deltagare. Vackra fina Hanna med sin mage hänger i än. Hon mår bra och det syns. Då kan man också fortsätta träna....
Gymmet är fullt vilken tid man än kommer nu mer. OTROLIGT vilken träningsstad detta är!

När jag kom hem så va det GLADIATORERNA i mitt hem....Johan blev nerbrottad!
Inte av mig ....utav Isolde!
Hon har full koll på det,men inte sett ett avsnitt då hon somnar kl 19.55 varje fredag.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar