Summa sidvisningar

söndag 17 mars 2013

Nu du lille VOFFSING!!!!

Jag vet inte om det är en instinkt dom har dessa djur eller om det möjligen är gräsligt slöa hundägare eller nån kombo där...men vår ena grannhund ligger risigt till om jag ska försköna ord. Hundägaren ligger om möjligt än mer risigt till!
Guuud,vad den skäller denna hund...stressar mig lika mycket som bäbisskrik!
Alla grannar har vrålat sig hesa nu i kväll.

Vi fick trevligt besök av Johans föräldrar idag. Isolde bakade en sockerkaka nästan helt själv som hon bjöd på. En god lunch och massor av bus.
Helgen har gått fort och bara massa roligt!

Tvättkorgen har svämmat över. Tvättmedel slut.

Har att göra några dagar framåt med tvätt!

Vi gick ut och klippte äppleträd i eftermiddags. Eller jag gungade Isidor och Johan arbetade.
Nu har vi båda tränat. Jag har kört mina axlar men inte som förr Då körde jag 2 timmarpass 3 dagar i veckan endast axlar...galet!
Såååå tufft är det inte nu mer. Haha!

Nu blir det Tv för hela slanten och jag skulle kunna betala en 500 hundring för lite godis idag...i alla fall 100 kr för en Marabou.....LÄTT som en plätt!!!!!
Just det ja...jag är nästan BLOND igen. I alla fall mindre mörk!



1 kommentar:

  1. Så fin du är Sofia!! En riktig Pingla! Vad använder du för puder för att få så naturlig o fin färg? Kram U

    SvaraRadera