Summa sidvisningar

lördag 2 mars 2013

"Väl" tränad Lördag!!

Blev en tidig morgon här idag.
Bakde brödet...men med kesella. Gott och mastigt!

Vi drog oss mot gymmet vi 4 som va vakna. Gick bra att ha med småttingarna!

Blev ett bra pass och vi hade med TRX...Vilket träningsredskap!!!!

Hem för lite mat och sen va det dax för Bio. Isolde och jag åkte till Skövde, "Den vilda bebben "såg vi. Godis och en Mer och Isolde va nöjd...godis ca 5 bitar sen vill hon inte ha mer i påsen.

Vi gick en stund på stan sen.....Mysiga ungen vad mycket roligt hon säger.
Jag köpte nya löparkläder. Nu jäklar ska här springas!!!
Bara isen försvinner...får ta löpbandet så länge!

När vi kom hem fanns kaffe och fika framdukat.....Fin man har jag!!!

Sen har Isolde och jag mest mannikängat i våra nya kläder...hon fick skor. Lilla hjärtat blev helt förkrossad när jag tog med EN sko till kassan...-Jag vill ha två! -Nej,idag köper vi ett par skor...sen fattade jag....Klart man ska ha 2 skor!

Nuuuu väntar vi i soffan...MELLOdax!
Jag har gjort godis idag....86% choklad,blandat i lite nötter och chili och flingsalt på. Blir bra lördagsgodis idag!!!



Duktiga barn!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar