Summa sidvisningar

fredag 8 mars 2013

Morgonruffs och nybakat!!!

Strålande soooool IGEN!!!
Nästan så man kan vänja sig vid detta väder. Sovmorgon till 7.00 också gör att denna dagen inte kan bli annat än härlig!

Vi tog oss till Familjecentralen för en sångstund . Isolde har en hel hög med kompisar där och Isidor ge sig av på lite upptäcktsfärd bland ben, leksaker och stolar!

Han somnade snabbt i sin säng efter det.
Isolde leker för fullt med ett gäng med muffinsformar...radar upp fint i Tv rummet. Jag får handla....och måste betala 79 kr för en muffins.  Så kan hon hålla på i evigheter. Eller leka doktor....

Nu städar jag och baka semlebullar. Borde bakat först och städat sen.....

Tyvärr fick jag göra om dom för dom första skulle jag kunna använd som slagträ...typiskt när man bakar med mandelmjöl som inte är direkt billigt!!!

Vi ska överaska pappa Johan med semlor sen nämligen!
Hittade ett bra recept i en tidning på bullar utan socker och vitt mjöl!

Vägdag för mig idag! -1,4 för veckan....konstigt bra, men tränat bra i veckan,varierat  !!!
Hur går det för er andra??

Ska se om jag kanske kan visa lite "hemmaträningsövningar". Mickan önskade det och det borde vi kunna få ihop något.

Johan och Isolde ska till badhuset idag tror jag.....funderade på om jag och Isidor ska med. men sen känner vi att han fått vara frisk nu ett tag så just badhuset kanske inte är den bästa plats för ett känsligt barn.
Kan tänka mig en promenad i stället!

Morgonfuffs i svettig ,gosig bäbisnacke...jag blir galen av kärlek!!!!

Han är en funderare....









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar