Summa sidvisningar

söndag 10 mars 2013

Fler YOHIO i vårt land!!!!

Söndag igen!
Vi sitter uppkrupna tre personer i samma lilla soffa. Mysigt och trångt!
Isolde och jag tittar på Mellon från igår. Hon sov sig igenom den nämligen....Nu ser vi den IGEN!
Tyckte låten som vann va bra men hade gärna sett YOHIO faktiskt! Mest för vi nu mer behöver fler "Yohio"....han sa igår att han STOD för förändring!!!!! Jag ÄLSKAR det tänket!!!!!
Förändring är vad vi behöver i både smått och stort. Ge våra barn styrkan att tro på sig själva...VÅGA vara precsiiiiis som man vill/önskar! Tycker han är en fantastisk förebild....
"Fördomar är gammalmodigt" sa han också....det är häftigt!
Jag gillar han!!!!

Tänk den dagen vi FÅR vara precis som vi vill....tycker vi är på god väg mot förändring vad gäller detta. Även om det verkar gå långsamt i små städer!!!!

Å,jag önskar mina barn får den styrkan att våga...våga vara annorlunda...våga stå upp och våga framför allt tro på sig själva!!!

Idag åkte vi först till Dalenium...STÄNGT..fick åka vidare till Stellas Lekland . Isidor gillade detta också!!!

Även Johan och jag fick leka av oss lite.

Vi har sjukstuga här på stora barn..det hostas friskt här!

Snart lite träning för mig!!!

GÖTT!!!

Kalas fin från Me&i

Kalas hos syrran...alltid MYCKET mat om man säger så!!!

Kalaskillar!

Ute och åker i sonens VOLVO...jag sitter bredvid och ber en å annan bön!!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar